2009. március 27., péntek

Bia 25

A Kilimandzsáróról hazajöttünk, előzetesen a kedvenc képem:
A többit, majd ha lesz időm.
Viszont előbb felteszem a Bia 25-öt, mielőbb feledésbe merülne.
Vonattal mentünk ki Biatorbágyra, a szép új pirossal, aztán kis bemelegítő gyaloglás a Viadukthoz. elég sokan voltak az elején, szinte tömött sorokban haladtunk, másztunk az első ep-ig. Kő-hegy. Szép kilátás, aztán gyerünk tovább! Nem is gondoltam volna, hogy ekkora emelkedők vannak errefelé, semmi szerpentin, egyenesen neki a hegynek!
Aztán szépen lesétáltunk Sóskútra, be a Híd bisztróba, majd egy-két sör után neki a Kálváriának.
Persze elnéztük a szalagozást, úgyhogy vissza kellett menni egy darabon. Ráadásul a tetőn iszonyú szél fújt, pedig eddig nem lehetett okunk panaszra, gyönyörű időnk volt.
Gyorsan lemenekültünk a hegyről és komótosan indultunk a tó felé, majd az országúton átmenve a túra leglátványosabb szakasza, a Nyakas kő következett. Itt romlott el a fényképezőgépem, úgy látszik ő sem bírja a szelet.
Aztán már kényelmesen ballagtunk visszafelé, elég jó idővel, Szily-kápolna-Lőtér-Viadukt.
A végén még egy emlékezetes pillanat: A Viadukt SE éppen fantasztikus derbit vívott valakivel, s a vezető gólt Wukovics László, a régi fradista kedvencem szerezte tőlem tíz lépésre!
Már csak ezért is megérte!