2009. március 27., péntek

Téli teljesítménytúra

Január 24-én, szombaton került sor az idei Téli teljesíménytúrára Pilisjászfalu és Pilisszentkereszt között. Néhány nappal az indulás előtt derült ki, hogy vadászatok miatt lezárnak néhány területet, ezért változik az útvonal. Na nem mintha tudtam volna akkor még útvonalat tervezni. Előző este össze-vissza nyomkodtam a GPS-t, de legalább rájöttem, hogy hogyan tudom térképként használni! Persze ráfizettem az ész nélküli nyomkodásra, naná, hogy lemerült félúton!
Még szerencse, hogy óvatos duhaj lévén, volt nálam térkép.

Utolsókként indultunk a vasútállomásról, és a rettenetes sárban elég rendesen veszítettünk a szintidőből. Piliscsév, Klastrompuszta után, Kesztölc felé már kicsit jobb volt a talaj, meg még a nap is kisütött! aztán átmentünk a hegy mögé, s hirtelen a télben találtuk magunkat! Hó, jég mindenütt. Aztán jött a feketeleves: kapaszkodás a Feketehegyi menedékházhoz, majd onnan lefelé Pilisszentlélekre. Meredek, jeges lejtőn csúszkáltunk irtó lassan, ekkor tettem le végleg a szint teljesítéséről. Na, gondoltam, most már úgy is mindegy, irány az első kocsam a faluban!
Persze ember tervez, Isten végez. A feleségem szárnyakat kapott, és megindult a Két-bükkfa -nyereg felé mint a meszes. Én meg utána.
A Mária-padtól már futottunk, hogy meglegyen az idő.
A gond csak az volt, hogy felületesen olvastam meg az itinert, és azt hittem a templomnál van a cél!
Szépen beérkezünk öt perccel a vége előtt, de sehol senki!
Megnézem jobban: cél a Felső kocsmában. Nosza uzsgyi!
hat után 2 perccel ott voltunk!
Trackkel nem szolgálhatok a lemerült elemek miatt, na de majd legközelebb!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése